Анкета інтересів


Інструкція: 
«Вам необхідно відповісти на всі запитання анкети, не пропускаючи жодного. Якщо любите, подобається, хотіли б займатися тим, про що говориться в запитанні, поставте два бали у відповідній графі бланка відповідей. Якщо не любите, не подобається, не хочете — нуль балів. Не знаєте, не впевнені, сумніваєтесь — один бал».

Бланк відповідей:


1-
16-
31-
46-
61-
76-
91-
106-
2-
17-
32-
47-
62-
77-
92-
107-
3-
18-
33-
48-
63-
78-
93-
108-
4-
19-
34-
49-
64-
79-
94-
109-
5-
20-
35-
50-
65-
80-
95-
110—
6-
21-
36-
51-
66-
81-
96-
111-
7-
22-
37-
52-
67-
82-
97-
112-
8-
23-
38-
53-
68-
83-
98-
113-
9-
24-
39-
54-
69-
84-
99-
114-
10-
25-
40-
55-
70-
85-
100-
115-
11-
26-
41-
56-
71-
86-
101-
116-
12-
27-
42-
57-
72-
87-
102-
117-
13-
28-
43-
58-
73-
88-
103-
118-
14-
29-
44-
59-
74-
89-
104-
119-
15-
30-
45-
60-
75-
90-
105-
120-

Запитання.
Мені подобається:
1. Розв'язувати математичні задачі та проводити складні математичні розрахунки.
2. Готувати розчини, змішувати реактиви.
3. Вивчати особливості фізіологічних процесів в різних організмах.
4. Збирати колекції мінералів.
5. Робити (склеювати) моделі літаків, планерів, кораблів.
6. Виконувати роботу, використовуючи вимірювальні та дослідницькі прилади.
7. Читати твори класичної світової літератури.
8. Читати книги про працю міліції, про боротьбу з право­порушниками.
9. Знайомитися з історією мистецтва нашої Вітчизни.
10. Читати книги про виховання дітей та молоді, про ро­боту вчителів.
11. Читати книги про роботу лікаря, медичні журнали.
12. Турбуватися про затишок у приміщенні.
13. Читати військову літературу.
14. Слухати оперну та симфонічну музику.
15. Читати книги про художників.
16. Працювати на уроці математики.
17. Розв'язувати задачі з хімії.
18. Вивчати анатомічну структуру рослин та тварин.
19. Читати про різні країни, їхню економіку та державний устрій.
20. Читати технічні журнали.
21. Читати статті в науково-популярних журналах про досягнення в галузі радіотехніки.
22. Аналізувати, порівнювати та оцінювати літературні твори.
23. Знайомитися з різними законами, розпорядженнями, статутами, інструкціями.
24. Вивчати історію міста або району, в якому я живу.
25. Допомагати товаришам, які відстають у навчанні.
26. Займатися на уроках анатомії та фізіології людини.
27. Складати та вести картотеки.
28. Знайомитися з військовою технікою.
29. Слухати сучасну популярну музику.
30. Відвідувати музеї, художні виставки.
31. Займатися в математичному гуртку, навчатися в ма­тематичній школі.
32. Займатися на уроках хімії.
33. Читати книги про рослини та тварин.
34. Їздити в експедиції з геологами.
35. Знайомитися з сучасними досягненнями техніки (слухати та дивитися радіо- й телепередачі, відвідувати технічні виставки).
36. Займатися в радіотехнічному гуртку.
37. Читати літературно-критичні та публіцистичні статті.
38. Вивчати політичний устрій та соціальні зміни в інших країнах.
39. Читати книги на історичні теми.
40. Виконувати шефську роботу.
41. Знайомитися з досягненнями в галузі медицини.
42. Організовувати харчування в походах.
43. Займатися на уроках фізкультури.
44. Займатися в музичній школі.
45. Займатися в студії образотворчого мистецтва.
46. Розв'язувати задачі з алгебри.
47. Робити досліди з хімії.
48. Займатися на уроках ботаніки, зоології, анатоми.
49. Узнавати про відкриття нових родовищ корисних ко­палин.
50. Розбиратися в технічних кресленнях та схемах.
51. Ремонтувати побутові електроприлади.
52. Знайомитися з роботами провідних журналістів.
53. Проводити політінформації в класі.
54. Дивитися фільми про історичні події в різних країнах.
55. Готувати доповіді, повідомлення та виступати з ними перед молодшими дітьми.
56. Турбуватися про хворих, надавати їм допомогу.
57. Допомагати товаришу вибирати в крамниці одяг, який йому більш за все личить.
58. Брати участь у військових іграх, походах.
59. Декламувати, співати в хорі, виступати на сцені.
60. Оформляти стіннівки, стенди, виставки, монтажі.
61. Розв'язувати задачі з геометрії.
62. Самостійно виводити формули хімічні реакцій.
63. Вивчати під мікроскопом живі тканини, спостерігати за поведінкою найдрібніших організмів.
64. Займатися на уроках географії.
65. Збирати та ремонтувати різні механізми (велосипед пральну, швейну машини та ін.).
66. Збирати та ремонтувати радіоапаратуру.
67. Вивчати походження слів та висловлювань.
68. Виступати з доповідями, повідомленнями перед ве­ликою кількістю дітей.
69. Знайомитися зі стародавньою культурою за розкоп­ками археологів.
70. Шефствувати над молодшими класами.
71. Робити перев'язки, надавати першу допомогу при травмах.
72. Надавати людям різні побутові послуги.
73. Займатися в спортивній секції.
74. Грати на музичних інструментах.
75. Малювати олівцем, фломастером, фарбами.
76. Читати науково-популярну літературу про математичні відкриття та відомих математиків.
77. Займатися в хімічному гуртку, брати участь в олімпіадах з цього предмета.
78. Доглядати за рослинами або тваринами, спостеріга­ти за їхнім ростом та розвитком.
79. Здійснювати тривалі та важкі походи, під час яких до­водиться напружено працювати за заданою програмою.
80. Займатися на уроках праці.
81. Розбиратися в складних радіосхемах.
82. Працювати зі словником, літературними джерелами, бібліографічними довідниками.
83. Читати в газетах та дивитися по телевізору політичні новини.
84. Знайомитися із законами історичного розвитку люд­ства.
85. Проводити час з маленькими дітьми, розповідати, чи­тати їм книги.
86. Виявляти такт, витримку, самовладання в спілкуванні з дітьми.
87. Чуйно та уважно ставитися до людей.
88. Вивчати історію крупних історичних битв та долі виз­начних полководців.
89. Дивитися театральні вистави по телевізору.
90. Знайомитися з картинами, скульптурними пам'ятни­ками, іншими творами мистецтва.
91. Займатися в математичному гуртку, брати участь в олімпіадах з цього предмета.
92. Дізнаватися про нові досягнення в галузі хімії (з жур­налів, радіо, телепередач).
93. Брати участь в роботі біологічних гуртків та проводи­ти досліди над рослинами та тваринами.
94. Складати географічні та геологічні карти.
95. Вчитися водити автомашину та самому її ремонтува­ти.
96. Займатися на уроках фізики.
97. Писати твори на вільну тему.
98. Вести дискусії на політичні теми.
99. Порівнювати звичаї та норови різних народів, знайо­митися з історією культури.
100. Аналізувати свої вчинки, поведінку в спілкуванні з людьми.
101. Читати медичні довідники, словники.
102. Працювати над поліпшенням умов праці та вдоско­наленням устаткування.
103. Займатися якимось видом спорту, брати участь в спортивних змаганнях.
104. Брати участь у вечорах шкільної самодіяльності.
105. Випилювати, випалювати, вирізати по дереву.
106. Виконувати роботу, що вимагає знань математич­них правил і формул.
107. Виконувати роботу, що вимагає знань принципів і законів хімії.
108. Виконувати роботу на відкритому повітрі, що вима­гає фізичного навантаження.
109. Тривало працювати в польових умовах.
110. Виконувати складні технічні роботи, які вимагають високої точності.
111. Виконувати роботу в закритому приміщенні, що ви­магає фізичного навантаження.
112. Виконувати роботу, що вимагає аналізу, обміркову­вання, вміння висловлювати свої думки
113. Виконувати роботу, що вимагає безпристрасного ставлення до людей, розуміння їхньої психології.
114. Працювати з книгами, порівнюючи та аналізуючи вивчене.
115. Виконувати роботу, що вимагає великого такту, ви­тримки, самовладання.
116. Виконувати роботу, що вимагає великої любові до людей, уважного до них ставлення.
117. Постійно працювати з людьми.
118. Виконувати роботу, що вимагає рішучості, витрива­лості, дисциплінованості.
119. Виконувати роботу, що вимагає постійної підготов­ки, повторних вправ.
120. Бачити в буденному прекрасне та прагнути переда­ти це людям.

Обробка результатів анкети
Всі запитання згруповані за 15 напрямами інтересів. По кожному напряму — вісім запитань.
Полічіть суму балів в кожному рядку бланка відповідей. Найбільші результати вказують на ту галузь, в якій ваші інтереси виявляються в більшій мірі:

перший рядок бланка - інтерес до математики;
друга - до хімії;
третя - до біології;
четверта - до геології та географії;
п'ята - до техніки;
шоста - до електроніки;
сьома - до літератури та журналістики;
восьма - до юриспруденції;
дев'ята - до історії;
десята - до педагогіки;
одинадцята - до медицини;
дванадцята - до сфери обслуговування;
тринадцята - до спорту та військової справи;
чотирнадцята - до мистецтва, музики,
театру, п'ятнадцята - до мистецтва, живопису.

Немає коментарів:

Дописати коментар